Services

Met elke vraag op servicegebied kunt u terecht bij één van de servicemedewerkers in het Klantcontactcenter. Sommige services zijn standaard en worden georganiseerd vanuit de servicekosten, andere worden maandelijks apart met u verrekend. Deze laatste worden ‘á la carte services’ genoemd.

Het gebruik van alle gezamenlijke ruimtes en voorzieningen inclusief de Staetes App behoort tot het  standaard serviceniveau. Zoals u mag verwachten worden de gezamenlijke ruimtes en voorzieningen dagelijks schoon gehouden, wordt het onderhoud aan de paviljoens en buitenterreinen verzorgd en worden de ramen gewassen. Het gebruik van de semiprofessionele koffiemachine in de living is ook standaard.

Hoe zien de á la carte services bij Staetes Wonen eruit? Om de overstap naar Staetes Wonen voor u te vergemakkelijken zijn wij u graag behulpzaam met zaken als financieel advies, interieur- en styling advies door Studio Lanen en een verhuis- en opslagservice. Financieel advies wordt overigens gegeven door een onafhankelijke derde partij. Onze services op het gebied van boodschappen, koken, klussen, vervoer, schoonmaken en personal training in de fitnessruimte veraangenamen het wonen. Daarnaast is het zo dat u met eigenlijk met elk verzoek om iets voor u te plannen of te organiseren terecht kunt bij de servicemedewerkers van het Klantcontactcenter.